October

Hej! Det är så nedraka kallt idag fast det var kallare igår haha! Idag när jag kom till skolan hade alla juniors test men jag är senior så alla i mina två första klasser hade test utom jag. Jag sprang runt som en galen höna efter att klockan ringt för att hitta min lärare men en vakt haffa mig i korridoren haha.. Ingen visste vart jag skulle ta vägen så jag satt i skolans theatre som btw är iskall, i typ 2 timmar nice värre!! Sedan hade jag kör med alla sophomores och freshmen fast vi tittade bara på film. På idrotten sprang vi i trappor så mina vader mår nog bra imorgon. På lunchen gick jag, Symbat och Ines till aroma för att äta yoghurt, vi ska ha exchange lunch varje tisdag :) Symbat e från Kazakstan och Ines från Frankrike! jau sen hade jag band och vi spelade mån skala som jag inte fattade alls och igår hade jag btw typ privatlektion med ms vitter haha! Det gick rätt bra faktiskt :) hmm på fredag är det filt all game mellan Champaigns två High schools så Central måste vinna över Centennial haha hopp n maroons!! På lördag ska jag nog på mån food repacking på Urbana middle school med interact club det ska bli skoj dock är det från 8-12 på morgonen suck! Ska göra läxa nu skriver senare i veckan kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter som ett tufft klimat ni har. Antingen är det supervarmt eller så är det iskallt. Här regnar det bara. Vet inte vilket som är värst.Är miss Vitter din trombonlärare?? Och vilka är sophomores och freshmen? Ta mössan på när du ska på filtgames på fredag så att du inte fryser hälsar mor/puss o kram

2011-10-19 @ 16:43:35
Postat av: Terez

Hej!

Vad vädret verkar svänga fort. Det var ju inte länge sedan du var hemma från skolan för det var för varmt att gå dit.

Här är det nu gula löv på träden. Hösten är vacker på sitt sätt.

Du har fullt upp som vanligt. Inte så vanligt med vakter som stoppar en i skolan här. Det är bra att de tänker på din/er säkerhet, det känns tryggt för oss här hemma att veta.

Hoppas din skola vinner på fredag och din interact club verkar kul.

Kram :)

2011-10-20 @ 16:34:05
Postat av: jojje

Inga döda punkter på ditt program verkar det,tur att du är ung o vacker, det underlättar säkert.

Själv hade jag nog inte kunnat fullfölja allt, men lite hjälp kanske du kan få av mig. Tänkte på den där skalan som du inte fattade.Jag tror det är den, som man använder till potatisen ! Du vet!? Lite musikalisk e man ju ! Ha,ha! Kul att din lektion med m/s Vitter funkade,den lektionen flöt väl på rätt bra , det blev nog drag på den!? .....Well Well! Say hello to everybody !

Från ett blåsigt Västkusten !....... Puss

2011-10-20 @ 22:13:14
Postat av: Veronika

Hello o todeloo!



Vill bara bekänna att jag idag har hängt upp en nakenbild på dig här i stadshuset i Falkenberg!

OMG - liksom!



Nu finns Isabelle i olja att beskåda fram till den 4: e november.

För alla i stan.

(Ja, tänk att pappa körde ner tavlan för en utställnings skull! Men det känns så gott att ha dig med när jag sitter o vaktar mina tavlor under dagarna...Du har fått en hel vägg för dig själv och jag kan sitta på en stol mitt emot och titta på din femåriga, söta lilla nuna...)



Puss

2011-10-20 @ 22:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0