Pics

Tjenare! Nu kommer lite pics från denna och förra veckan :) Btw idag var jag först med Cassie och vi åkte runt och försökte hitta svarta skor plus byxor till mig hahaha och vi hittade faktiskt! Sedan kom jag hem och fick ett sms från Diana om jag ville följa med till mallen. Sagt och gjort, där köpte jag en vit skorta typ.. den hade kostat 26 dollar men var nedsatt till 14 och sedan var det tydligen 50 prcent off så jag fick den för 8 haha, ett kap :) Btw Diana ska sova här 2 nätter för hennes hostparents är i Louisiana, så det ska bli skoj :)

Varje morgon at Clark street på väg till Symbat :)

Förra fredagen när jag och Jan åt sushi på Ko-fusion

Haha grillad sushi? gott vare i alla fall

Förra veckan när interact club byggde blomlådor! Cassie, Candy och Jude!

Jau, en korridor i skolan- alla ser likadana ut!

Interact club på foodbank!

Haha crazy people :D


Kommentarer
Postat av: mother Ingela

Vad kul att se hur det ser ut inne i skolan. Ser att du sticker ut lite som "the tall swede"! Snyggt! Och vilket kap du gjorde på skjortköpet. Nästan i klass med mig :)Vem är Diana förresten? Vad kul att hon sover över, då kan väl hon använda Yunas gamla säng.kram kram

2011-10-02 @ 12:34:28
Postat av: Veronika o Johan

När Johan såg din enorma spänst i hoppbenen - så övervägde han starkt att pimpa upp gräsklipparen inför ditt besök under sommarsäsongen... Tänk, vilken gölpoua du har, kan säkert klippa många gräsmattor med den, ha, ha!



Men du har ju sportiga paranteser, sorry; PARENTS att brås på.



Och dina gamla tanter till syrror är inte så stela i benen de heller. ( Fast Tereze är ju lite stel i nacken förstås...Men fina benmuckler har hon ändå, snyggingen :-)



Flamberad sushi?!

Ser onekligen intressant ut. Men lär väl dröja innan denna nfashionabla anrättning dyker upp på menyn här i Falkenberg..



Kramar

2011-10-03 @ 20:50:57
Postat av: daddy

Hej o Hopp ! min sockertopp ! Fina kort tagna! Lite people ute tydligen? Kanske beror detta på den här hostan som florerar i området , tänkte på (hostmom,hostparents) , se upp för båda!! Åt själv sushi i veckan utan de kinesiskajätteräkorna ,puh vilket långt ord, om det heter så! Dom är tydligen inte så bra för milöön, eller oxså hade dom åkt på Asiaten, (feber o hosta)! Dom såg lite bleka ut. Ha ,ha . Senaste nytt från Västfronten! Pöss..

2011-10-05 @ 10:46:18
Postat av: Anonym

2011-10-05 @ 12:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0