The mall

Tjena igen! Central vann i Fredags och jag hade det underhållande med Emily, Andew med flera haha crazy people :) igår va jag uppe tidigt för att repacka mat till behövande, idag är det btw med i tidningen och Cassie blev intervjuad av nån nyhetskanal. hmm idag ska jag ta bussen till the mall för att shoppa lite saker till halloween och så. Ikväll ska vi till Stephanie och äta middag, nice sen måste jag öva på en powerpoint som jag ska presentera imorgon. Förresten har jag ett grovt stavfel i presentationen haha jag skrev weight less istället för weigh less haha så nu kommer alla tro att barn är viktlösa höhö eller nåt... Well ska la ta min lilla promenix till busshållplatsen strax och förhoppningsvis kommer jag hem med lite fynd :) ha det bra kram kram

Kommentarer
Postat av: mother Ingela

Vad kul att era sociala insatser blir ordentligt uppmärksammade, det glädjer en gammal socialarbetare. Vad är det för något du ska presentera i powerpoint? Blir så nyfiken. och hoppas nu att du hittade några fina varma tröjor på mallen, så att du slipper frysa. Och förresten. Idag fick HIF guldmedaljerna! Det är något att fira det!! kramisar

2011-10-23 @ 19:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0