Glad Påsk

Hejsan! Sorry för neglecting the blogg ehe.. Men jag har varit busy! Har haft massa test i veckan som jag tror gick rätt bra. I Torsdags hade vi International Fair i skolan och jag hade bakat chokladbollar, de blev yummy! Sen var det en tant där som också hade en booth med Sverige så vi la ihop våra bord så helt plötsligt hade vi massa svenska maträtter. Ärtsoppa, Pankakor, bröd mm. Det var grymt roligt i alla fall och man fick smaka mat från massa olika länder! Lyckat blev det i alla fall :D
Jau vad ska jag säga mer? måste köpa lite saker till prom å så, men jag har typ 2 eller 3 veckor på mig så det ska väl gå! Haha btw så hade jag en rolig läxa där man skulle researcha presidenter å en fråga var" vem var den fetaste presidenten" haha varför vill man veta det? men men nu är den gjord och massa credit får man om man lämnar in den!
I Onsdags var det så sjukt varmt å fuktigt så jag höll på att döööö! men det varade bara en dag så det var ju nice, nu e det typ kallt istället..
Jaja nu vet jag inte vad jag ska skriva så här kommer lite pics från International Fair!
Sweden plus Kris som hjälpte mig. Sen fanns det massa mer saker på bordet, men har ingen bild på det!
Kazakhstan plus Symbat
Vietnam plus Tina
Japan
Irland
Kina
Shii :D
Kris
Waah! :)

Kommentarer
Postat av: mother Ingela!

2012-04-10 @ 17:47:46
Postat av: mother Ingela

Ser ut som en trevlig tillställning. Saknar dock bilderna på ärtsoppan. Vad hade ni lingonberries till? pannkakor eller? puss o kram

2012-04-10 @ 17:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0