Feb 21st

Tjenare! Oj vad denna veckan har gått fort.. Redan Torsdag imorgon!! Jag hade dessutom ingen läxa tills idag, vilket är väldigt ovanligt. Jag har läxa typ till varje dag.. Dock har jag en till imorgon så jag får la sätta igång med den snart då.. Fick tillbaka space science test som jag gjorde igår och jag fick 104% haha så A+ på den då :D det är så himla lätt att få A så det finns inte...
Idag har varit en nice dag förutom att Marvie skällde, som vanligt, så jag vaknade 20 min för tidigt.. jag ska strypa den dogen nån dag haha!! Men sen när jag gick till skolan var det sol och fåglarna kvittrade så man fick änna lite vårfeeling!
Har inte så mycket mer att säga för tillfället.. Interact club hade bakesale igår och alla kakor blev sålda och vi samlade ihop typ 100 dollar eller nåt :) jag bridrog med att köpa varm choklad hihi!
Har typ inga nya bilder så det får bli en från nån vecka tillbaka!
Champaign Central Bleacher Bums!! :D

Kommentarer
Postat av: jojje

Snälla Izza ! Gör inget galet med Marvie, även om han stör din skönhetssömn, tänk positivt om den pojken!

Bra att få A plus + på läxorna, alla har nog inte lika bra betyg som du, kan man A.A.A.na!!

Diskmaskinen här hemma står det A+A+A på! Det har inte alla ! Känn på den!!..

Men det är väl nån miljögrej antar jag.!

Well,well! Bländande foto på dig emellertid, å

Interact club hade tydligen bakelser från igår , å kakor som gick att sälja!

100 Amerikan dollar! Well done! Puss på dig!....

2012-02-24 @ 20:14:04
Postat av: Anonym

2012-02-24 @ 21:15:31
Postat av: mother Ingela

Marvie ligger illa till förstår jag. Hoppas du får sov a på lördag morgon. Gullig bild av dig förresten, men vad betyder texten? bleacher bums? Puss o kram

2012-02-24 @ 21:23:04
Postat av: Anonym

2012-02-24 @ 21:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0