Last day of the first month 2012

Hello! Jag är nästan frisk igen wohooooooo!! Trodde seriöst min hals skulle jävlas med mig till år 2045!!! Nu har jag bara en rethosta kvar plus lite konstig röst haha :)
Imorgon är det Februari, hur sjukt? det var 17 grader ute idag and I loved it! Allt rullar på som vanligt och jag måste läsa massa tråkiga historier i American Literature...uuh.. men det är late start imorgon så jag kan sova till 7:50!
Jau.. inte så mycket att säga tror ja... måste nog köpa en ny ryggsäck, för upphängningssaken hålls kvar ev en tunn tråd haha.. inte mitt fel att alla böcker ska vara så nedrans tunga!! Jag blev förresten utvald tillsammans med 24 andra på skolan att göra en bullying undersökning... dock hörde/såg jag inget idag så det blev bara en bock på ifyllningssaken... Nä nu får jag läsa lite och teckna till min Drawing class... see u!
Thumbs Up!

Kommentarer
Postat av: Tomas

Skönt att du är frisk igen!

2012-02-01 @ 18:50:51
Postat av: mother Ingela

Gött att se dig på banan igen! kram

2012-02-01 @ 20:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0