Noodles

Hejsan! tänkte ta å skriva en rad höhö :)
Det snöade i förrgår så det har varit kallt å segt uuuuuh!!! Men det blir la bättre snart. Idag har jag bara två läxor att göra wohoooo och den ena e klar och den andra är bara att öva inför ett quiz imorgon! Det är Fredag imorgon oxå yey!
Idag drog jag och my friends lite spontant till Campus Town på lunchen för att gå till Doodles och äta nudlar haha! Det är alltid så stresstigt men vem bryr sig? Billigt, gott och mättande :D Dock måste man äta i bilen men well well.. Imorgon ska jag till min vän Winnies restaurang efter skolan och vi ska samlas några stycken där för att äta Kinamat och fira en Japansk utbytestudent :) Det ska bli skoj! Hm... läste att alla i Gbg har sportlov nästa vecka, själv har jag det i mitten av Mars.. känner inget behov av lov just nu haha så det gör inget :)
På idrotten gör vi MASSA situps varje dag så min mage kommer vara biff när jag kommer hem haha, eller inte... det var förresten riktigt skoj på idrotten idag, vi spelade Volleyball som alla andra dagar, men jag var i ett bättre lag idag och det är sååå mycket roligare då! well.. ska försöka ta bilder imorgon om jag inte glömmer kameran haha, vi hörs kram :)
Dooles in my heart! Du får en "skål" å kan lägga i vad du vill å sen häller du bara på vatten, yummy.. (bild från google) jag hade inte i så mycket haha.. det var bara nudlar nån sojasås å lök.. nästa gång ska jag nog ha i tofu eller nåt haha!

Kommentarer
Postat av: mormor Kerstin

Hej Issa

Det låter ju jättebra att du inte känner något behov av sportlov. Ett bevis på att du trivs.

Det gör så gott i mormorshjärtat

Ser gott ut det där i "skålen"

Ha det så bra ! Kram Kram

2012-02-10 @ 19:45:17
Postat av: Bernie

Hej Issa

Kommer en hälsning från Birgitta o Bernt.

Du , det där i skålen ser ut som mat till en sköldpadda....

Hoppas det blir bättre än det när vi om några veckor ska hälsa på i Götet och moder din. Brukar vara god mat i ert hus.

Vi har fått låna ditt rum när vi ska upp. Sotis?

Kramar från B & B

2012-02-11 @ 00:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0