One year

Idag är det exakt ett år sedan jag anmälde mig till YFU!! känns som igår haha.. Jag är verkligen glad att jag gjorde det :)
Well.. idag har varit en helt ok dag.. kallt dock och lite snöflingor/is.. Kören var ju intressant haha.. vi brukar vara typ 5 sopranos men idag var vi bara 3 varav en hade tappat rösten.. de som var borta var de som brukar sjunga högt och BRA som tusan.. så det var lite lame när jag och en annan tjej som sjunger rätt tyst skulle sjunga där inför alla ehe.. det är en sång som jag verkligen HATAR, det är så sjuk hög pitch så det går inte!!!!! jag kan verkligen inte få min röst så hög..... det blev ju lite extra evident idag då ehe... men vem bryr sig!! sen tror min kör lärare att han kan uttala mitt efternamn bra eller nåt, men det låter förfärligt! IIinggvä och sen säger han aldrig Isabelle på nåt normalt sätt, utan mer Iiiiisabelle... well well e man speciell så e man! Nu har jag suttit med US history läxa i typ 2 timmar suck... massa om presidenter och civil rights... The 50's and early 60's concept circles, hur roligt låter det?? Nu måste jag svara på ännu fler frågor i Entrepreneurship... så vi hörs :) kram

Kommentarer
Postat av: mother Ingela

Ja, vad tiden går fort. Det är snart bara tre månader tills vi kommer till USA och får träffa dig!!Yipee

Kämpa på med presidenterna, puss o kram

2012-02-07 @ 18:06:03
Postat av: jojje

Hej Izza ! Det låter så gott när du inget har att ångra i ditt beslut att dra iväg till över där,allt det nya du sett och upplevt, all ny lärdom du fått, alla nya vänner o bekantskaper du mött,hoppas bara du inte glömt av swedischen helt o hållet!

Varning dock! Tänk på att du umgås med sopranos! Har sett dom på TV , inget att leka mä! Men loppet kanske är kört för den familjen,eftersom två tydligen avvikit, å inte vill va mä å köra längre! Hmm !!

Som man brukar säga! Keep in touching! Kram så long!

2012-02-09 @ 00:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0