Saturday

Hejsan! Nu är det helg igen wohoo :) Dock vaknade jag tidigt, typiskt... Igår var en nice dag, fast det var nedrans kallt.. Jag fick bra resultat på en uppsats jag skrev om Hemingway, haha jag var så sjukt onöjd med den för jag bara slängde ihop något utan att läsa igenom haha.. men men det var la bra :) Har ett projekt till att skriva i samma klass, suck... alltid nåt att göra i American Lit...
Well.. Jag, Winnie, Kandy, Shii, Kori och Lisa gick till Peking Garden och åt Kinamat på lunchen igår, mumms! Å Winnie å Shii känner ägarna så vi fick värsta discount och dricka gratis, me like!
På kvällen gick jag, Cassie och Symbat och kollade på "this means war" haha den var rolig, lite mycket bang å boom bara för min smak, men den var bra!
Idag vet jag inte vad jag ska göra riktigt.. har lite läxor att fixa, å sen e det nice väder så en promenad kanske inte sitter fel? tror det är kallt idag dock.. men men..
Inget mer att säga så vi hörs, kram :)

Kommentarer
Postat av: mother Ingela

Well well så nu vet du allt om Hemmingway!! Kul att det går så bra i skolan. Hoppas det snart blir lite varmare hos dig också. Här har det varit plusgrader hela helgen!!! Vad är det för en vacker bild du har. Har du själv tagit den? Vi hörs snart! puss o kram

2012-02-26 @ 16:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0