Hoot

Tjenare! Sorry för att jag inte skrivit på ett tag ehe... men I'm back nu!! :)
Hade det nice hos cassie's, vi bakade och åkte till the mall! Jag har varit hemma sedan i Söndags så..
well.. det är sååå varmt ute, jag höll typ på att dö! det är runt 25 varje dag oooh, idag var det ingen vind så solen stekte på.. hade PE och vi gick runt West side park och jag hade shorts och linne och jag var SVETTIG värre när vi kom tillbaka haha, helt sjukt, det är ju bara Mars? detta är värre än Svensk sommar!! Det jobbiga är att det är runt 16-20 grader på natten också fram till ungefär 4 am eller nåt och då blir det kallt.. suck.. hade öppet fönster i natt och jag svettades som en galning på kvällen/natten och sen frös jag som en galning på morgonen haha, vilka problem jag har!!
Okej nog pratat om vädret då! Det är bara 1 skoldag kvar å sen spring break wohoo! Torsdag är testdag för alla utom seniors som ska göra nåt som jag inte vet vad.. dock vet jag inte vad jag ska göra.. en lady gav mig ett pass igår och frågade vad jag ska göra after high school och jag sa gå tillbaka till Sverige.. å då sa hon att jag kanske måste göra testet på torsdag, NEEEEEJ!!! det är bara juniors och jag är freaking senior, plus att det inte är nån point att jag gör det där nedrans testet!!!! uuuh.. men jag vet inte om jag måste haha.. ska prata med nån å säga att jag vägrar hhihih!! well idag åt jag lunch med Kris och Isaac på Peking Garden mumms :)
Vad ska jag säga mer?? inte mycket.. har ett paper att skriva klart för am literature.. seriöst vi har papers all the time!! de är långa också.. denna kommer bli runt 6 sidor.. suck :( men jag är nästan klar så hihi!!
Ska la skriva nu då, see yah! :D
Inte riktigt men ja haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0