March 22nd

Hallå i stugan! :) här e allt bra, lov som sagt :) har typ sovit till 10 eller längre varje dag, woops hihi, inte van vid det! Symbat var här tills Onsdag morgon. I måndags drog vi till the mall och jag köpte massa t-shirts och andra tröjor.. vi lunchade på Panera bread och sedan drog vi hemmåt igen.. I tisdags promenerade vi till campustown och tog lite bilder med alla blommor hihi.. åt också lite frozen yoghurt på Cocomero mumms :) sen var det för varmt för att gå hem igen så vi tog bussen.. Vid 4 så kom Dalenna och hämtade oss och vi drog på bio, 21 Jump Street, helt ok.. inte riktigt min smak men helt ok.. efter det drog vi till en park i Campustown igen tills det blev mörkt.. Igår drog Symbat tidigt på morgonen för hon skulle till DC och NYC med sin organisation :) jag softade galet igår.. fast jag tog faktiskt en promenad på en timma i flipflops haha kan ju säga att fötterna var rätt sore efter det! det var typ 88 (32°C) grader också så jag var stekt, kokt, rökt, grillad, steamad, microwavead, ugnsbakad och deep fried när jag kom hem! :) idag är det typ kallt.. 23 grader och moln... well.. inte så mkt att skriva just nu haha så bye bye


Kommentarer
Postat av: jojje

Hello Isabelly!

Vilket väder ni har! Men detta promenerande i värmen e de så coolt, nu har väl även flopsen flippat ur!

Här hemma har vi idag haft den varmaste dagen på året! Oj så varmt de blev! Puh! nära 12! Men som du vet får man inte glömma att ta med sig både mössa å handskar vid längre promenader, och att äta någon frozen cocomeromums! Hmm!! Är det ju inte tal om!

Skönt att vara ledig eller hur, sedan att sova till 10 eller så,beror lite på när man lägger sig oxså förstås!

Well Well! Isabelle!

Det är mysigt med de vackra tror jag ?! Körsbärsträden! Du vet att de finns även här hemma fast blomningen låter vänta på sig ett tag till e klart.

Ni ser fina ut på korten du å Cymbat,ni passar bra in i bilden , man får en go sommar känsla !

Många kramar!!.......

2012-03-22 @ 21:42:55
Postat av: Terez

Hi!

Å vilka fina bilder. Nu ser jag att det nog är magnolian som blommar. De luktar så gott också.

Vilket högtryck som ligger över Champagnen! Min ligger i kylen. =)

Gissar att du hade minst en blåsa mellan tårna av din hurtiga promenad. Det verkar ligga i släkten att ta en long walk i flops.

Jag har gjort det ett antal gånger o Pelle säger varje gång: att du aldrig lär dig!

Frosen yogurt ser gött och nyttigt ut. Men grillad Issa känns inte lika nyttigt, eller?

Be careful darling.

Kram!

2012-03-24 @ 00:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0