March 7th

Hej igen.. tänkte skriva lite eftersom jag inte kommer vara hemma förrän på söndag eller måndag igen.. Hostmom är i Minnesota på YFU-möte så jag ska sova hos Cassie :)
Kommer bli skoj!
Idag åkte jag, cassie, cori, kandy, dalenna, symbat, ilaria, shii, winnie och vy hem till vy på lunchen för att äta nudlar haha :) jag börjar tröttna lite smått på nudlar nu.. äter det rätt ofta om man säger såå.. förmodligen imorgon också haha well well..
Igår hade jag ingen läxa över huvud taget wohoo, å idag bara 2.. lite smått irriterande att jag svarat på fel frågor i Us history så jag fick göra om det... suck..
Å btw vi sjunger värsta roliga låtarna i choir nu!! "Flying Free" - Don Besig?, "Seize the day" - Nån Disney, "We walk together" - Grease och "Born this way" - Lady Gaga.. wohoo fast Gaga är svår för altosarna har melodin och sopranosarna nån harmonigrej som är HÖÖG och konstig.. men det ska la gå :)
Det var nice väder idag också, typ 20 grader :) hade inte ens jacka på mig när jag gick imorse wohoo, dock blåste det som tusan idag igen.. hm.. tror inte jag har nåt mer att säga.. så vi hörs på måndag eller nåt kram :)
Lady Gaga vs. Lady Bug.. måste nog säga Gaga eftersom det typ är en nyckelpige invasion i mitt rum.. jag har dödat 3 idag och en dag för nån vecka sen låg det typ 10 st döda på golvet uuh.. de luktar skit när man klämmer dem haha :P men de bits så det är rätt åt dem att bli platta mohahah

Kommentarer
Postat av: Bernie

Hej Issa

Du verkar ha det det gött på andra sidan pölen. Om ni fått våren hos er så väntar vi på vår....hm vitsigt....ska bli +10 idag och nästa vecka +15.



Jag och Gittan åker till Ven idag för att bo i Magnus o Malins hus. Ligger alldelse vid Öresund med utsikt mot Danmark. (Kyrkbacken om du vill titta på en karta)

Ungdomarna har dragit till Egypten så vi ska "passa" katten.

Ska bli skönt att bara koppla av och inte gör inget.



Många kramar från Gittan och Bernie.



p.s. tack för lånet av ditt rum och din "knirriga" säng..ha,ha d.s.

2012-03-09 @ 07:39:11
Postat av: Anonym

Hallå!

Lady Gaga lät svårt. Hade varit kul att höra.

Visste inte att det luktar illa av nyckelpigor. De som är så söta, men det är klart att en invasion är inte så kul.

Här är också 20grader och sol :)

Kram systra din!

2012-03-11 @ 21:23:59
Postat av: Marit

Hej Issa!

Kul att uppdatera sig på ditt liv där borta. Du verkar ha det toppen! Nudlar funkar som lunch vart man kommer i världen - inte min favorit dock! 20 grader låter ju helt underbart! Vi längtar sååå efter våren men har hittills fått nöja oss med sisådär 7-8 grader.

Vi firade Allans födelsedag i söndags. Amalia och jag hade gjort princesstårta som vi var riktigt nöjda med. Kerstin bl a var här och mumsade på den tillsammans med oss.

Kram från Marit & Co

2012-03-13 @ 22:11:44
Postat av: Veronika

No, no you not kill them little bugs!



Vera Lahma Virrvirr says they R pretty and it means REALLY bad karma to exterminate them! Instead you put them in an empty jar and then you empty jar outside when morning comes - OK?



Peace and love and Buddha Buddha - goddag, goddag! - and hugs and kisses from the Vera Lahma Virrvirr and her tall ascetic partner John sing Mandalam in the hallandian retreatcenter for bugs in asylum.

2012-03-14 @ 07:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0