Spring break

Wohoo finally spring break!! :D btw testet heter inte PSAT utan ACT och i detta fall PACT, P för pracitice och ACT för American College Testing. SAT e nåt annat test som de hade i höstas.. well det gick väl rätt bra i alla fall.. typ 200 multiple choice frågor.. först engelska med massa grammatik och grejer å sen matte, haha chansade på de sista 20. Sen reading.. hann inte läsa allt, fick ändå 60 min, så chansade rätt mycket där med och sist men inte minst science, wohoooo... kan säga att jag chansade på alla ca 40 frågorna :D stolt haha
nu e det gjort i alla fall men sen måste jag la ta det riktiga sen i April å det är 2 dagar i rad... suck... men men har egentligen inget bättre för mig plus att det är lite experience också :)
När jag kom hem åt jag lunch och sen gick jag till walgreens för att köpa tandborste mm, svetten rann haha plus att det luktar som på universeum pga luftfuktigheten! men det är nice. det ska åska idag tror jag och om det gör det kommer det bli epic haha! :D
Imorgon har jag inga planer, men funderar på att dra till the mall å köpa t-shirts plus nåt grönt inför St Patricks day på lördag! ska sova lääänge i alla fall wohooo, en heeel vecka av sovning hur länge man vill!!
Är jag inte aktiv på bloggen btw?? :)

Kommentarer
Postat av: Terez

Hi!

Dina olika prov och tester är rena kinesiskan för mig. Fattar inget mer än att det är en hel del grejer som ni inte läser i Sverige. Blir spännande att höra hur det gick med dem.

Bra med ny tandborste. Det samlas gärna baciller i dem i fukten.

Vilket otroligt väder du verkar ha. Njut så gott du kan.

Kramis!

2012-03-18 @ 00:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0