Field Trip

Tjenare! Nu e jag hemma från Chicago. Gick upp kl 5.00 imorsen gaaaah.. bussen gick från skolan kl 6. Vi var kanske 15 pers in en buss för 100 haha så man hade ju gott om plats yey.. Resan dit tog över typ 3 h!!!! massa köer så vi to en detour genom massa gangsta suburbs haha, men fram kom vi.. Vi var downtown på Federal Reserve å fick se massa pengar å grejer. Sen gick vi till nån annan grej där med massa trade å business saker, rätt tråkigt.. Sen hade vi lunch i 1 timma så jag Symbat å Ilaria drog till H&M å McDonalds. Provade en chicken wrap å den var good :) Vägen hem tog ca 2h 30min.. De visade filmer, men jag satt hellre å spanade ut över majsfälten haha.. Var så sjukt trött också, tidig morgon plus åksjuketablett haha.. Det var en rolig trip i alla fall.. Imorgon tror jag det är halvdag med skolarbete å sen Honors Day för seniors.. vet inte vad det är, men man ska klä sig lite fint i alla fall.. ÅÅÅH btw, hade sista körkonserten i måndags, snyft.. det var så skoj.. Liiite awkward bara när Mr. Larson mellan 2 låtar börjar prata med publiken å säger att det finns en senior i concert chorale, gissa vem? jo Yssabelle Ingevä!! wohoo, piinsamt, men ja haha.. Vi fick se inspelningen igår å det lät faktiskt bra :)
ÅÅ btw (igen) idag på tripen så var vi 4 utbytisar.. Jannis från Tyskland oxå.. om någon vill veta ord på andra språk så e det ju såklart bitch å Fuck You haha, jag vet la inte vad det heter på svenska?? sen frågade Symbat vad marketing heter på svenska, jag bah "marketing", sen efter 5 min NEJ "marknadsföring".. jag kan inte svenska längre :/ Bara 1 vecka kvar av skolan nu gaaah, MEN det är prom på lördag/söndag yeye :D

Kommentarer
Postat av: jojje

Tjenixen Yssa!

Fina kort du tagit på denna omsjungna stad,tänker på

Frankie boy ,Sinatra alltså, som sjung om att Chicago is my hometown.

Storstads bluesens vagga ! Gungeli Gung!

Har själv sett å hört en del av dessa artists,but in my hometown !I Götet alltså ! Vettla du!...............

Tittar på dina Converse på ett av korten, om det är mynt under glaset, så är det kanske den amerikanska valutareserven som du ser ner på? Hmm..............

Dirthy money , dollarn is mean ! Men du har skor som look clean ,sådan luck!

Konstig översättning på namn Ingevä, det slutar väl med att du kommer att heta som förstanamn Yxa, å Ingefära i efternamn?



Men ? (Ginger.!.) låter väl fräckt om du vill ha lite am.krydda på namnet så här i slutet på terminalen.



Eftersom du förglömt en del av din svenska,så blir

det vid överföring av ord mellan våra olika språk

översättningar som vi får förhålla och förlita oss till!

1:a hjälpen!

Bitch; Strand, kust, liknande......!

Fuck you; Tack så mycket ......!



Vi hörs snart against you! Puss..................

2012-05-10 @ 16:13:41
Postat av: Mormor Kerstin

Hej min lilla Issa!

Fina kort från Chicago.Du får verkligen uppleva mycket. Morgonpigg är du visst också (eller?)

Lycka till med balen,hoppas få se något kort ,men du får kanske inte tid at"fota".

Sedan sommarlov!!Ha det så bra.

MÅNGA STORA KRAMAR!från Mormor

2012-05-10 @ 20:27:39
Postat av: mother Ingela

Hej there!

Nice pics. Men vad är fed shreds? Hoppas nu att du rekat ut de nicest parts of Chicago så att du kan show us när vi kommer. Och det känns ju bra att du vet var vi kan hämta mer kosing om pengarna tar slut!!

NU ser vi fram emot lite bilder på balens drottning! Hoppas du får riktigt roligt! puss o kram

2012-05-11 @ 19:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0