Last Day Of School

OMG!! imorgon är det min sista dag av High School, hur sjukt e inte det?? It's gonna be soo sad :/ Jag kommer sakna alla central människor sjukt mycket!! Well idag var en seg dag.. gjorde ingenting 1,2,4,5 hour å sen kolla på film 7th å ingen 8th.. well imorgon har jag final (tror jag) i entrepreneurship.. sen ingen 2, 7, 8 hour.. behöver nog inte gå till 5th heller egentligen men varför inte? Fick min yearbook igår.. den e nice värre.. idag har jag fått massa autografer av vänner å så..
Okej Prom nu då.. det var väl skoj haha.. jag gick hem till Cassie å sen kom Cori, Darius och Loc också.. så vi gjorde i ordning oss tillsammans å sen åkte vi till IHotel där prom var.. Det var typ som ett disco.. man dansade, tog foton å fick chokladdoppade jordgubbar.. Jag fick typ en shock när jag såg hur amerikanska ungdomar dansar OMG gånger 10000!! Det kallades grinding å tjejen typ gnider sin bak mot killen, man bah va? Jag trodde det var på skämt först men sen e typ hela dance golvet fullt av grinding people!! Well jag hade i alla fall kul med min grupp av ppl som inte grindade haha.. Sen kl 12 på natten var prom över å vi alla åkte hem till Dalenna å bytte om inför post-prom! Där kunde man spela volleyball, badminton, rida tjur, springa hinderbana på nån uppblåst grej mm.. det var skojsigt.. sen kl 3.00am så var det slut å Cassie skjutsade alla hem.. Jag kom i säng vid 4 am haha så jag sov typ hela söndagen..
Jau det var väl det haha.. har några foton från prom å så..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjenis!

Tänkte på ditt förra inlägg, vilken grej!

Men dom verkade ha rutin inom området! Puh..

Nu verkar du nöjd med din yearbook , det blev

väl som en dearbook med alla stora An, och stars and stripes åså!

Tänkte även på de här gniding people, dom måste ju fått nån klåda eller liknande!

Make grinding and scream, the amerikan dream! Hmm..

Har kollat samtliga kort på er, jättefina,men jag

tittade på dig mest!

Du är vacker o ser nöjd ut!

Adioso ................

2012-05-16 @ 12:37:25
Postat av: Terez

Hi!

Vad fina ni är på korten. Vilket långt hår du har fått!

Grinding dans låter som man dansar ut och in genom grindar.

Skämt åsido jag tror jag börjar bli gammal för på min tid var det bugg som gällde. Tänk om "grinding" hade varit med i Lets Dance! Hur hade det sett ut? Du får visa oss när du kommer hem hur den går till.

Vad läskigt det var att läsa ditt förra inlägg. Vilka äventyr du har fått vara med om.

Kram så länge!

2012-05-22 @ 00:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0